ایران اسلامی

الهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان

ایران اسلامی

الهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان

کابالیسم برنامه ای به کارگردانی ابلیس رجیم


َللّـهُمَّ اَرِنیِ الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ ، وَ الْغُرَّةَ الْحَمیدَةَ


مطالب زیر نتیجه مطالعات و اعتقادات شخصی بنده می باشد.

ابـلیس بااغواگری قابیـل برای قتـل برادر خود سرانجام توانست چرخ سنگین جریان کابالیسم یا به زبانی نزدیکتر "قـابیلیسم" را به گردش درآورد!

در زمانی بسر می بریم که برنامه های گوناگون به سرعت وارد زندگی بشر شده پس از ایجاد هیاهوی بسیار به تدریج به انزوا کشیده می شوند. هیچ به ذهنتان خطور کرده است که چه کسی یا کسانی این برنامه ها را کارگردانی می کنند؟ و یا تابه حال به این اندیشیده اید که چرا روزی اعتقاد به غیب و جن علیرغم اینکه به صراحت در قرآن کریم بیان شده است، جزء خرافات محسوب می شود و شیطان وجود خارجی خود را در اذهان عمومی مردم از دست می دهد و تنها سمبل پلیدی می شود و روزی معبود گروهی قرار میگیرد و حتی با آنها ارتباط برقرار می کند؟

ظهور مکاتب و فرق مختلف همچون ایسم های معروف گوناگون که به طور کل برای کامجویی و قصد به مقصود گروه خاصی بر تاریخ بشر سایه گسترانیدند.

به تاریکی بردن کتب آسمانی و حتی تفاسیر قرآن کریم که البته اگر خداوند سبحان وعده حفاظت از قرآن کریم را نمی داد و از آن محافظت نمیکرد معلوم نبود چه بر سر کتاب آسمانی ما مسلمانان می آمد.

همچنین بسیاری از شواهد دیگری که جزء واضحاتی می باشند که حتی نیاز به مدرک برای اثبات حقانیت آنها نیست تنها با اندکی مراجعت به وجدان بیدارمان می توان تکه های این پازل پیچیده را مرتب کنیم و به حقیقت روشن دست پیدا کنیم (ان شـاء الله)

با توجه به مطالب فوق و بازخورد وجدان بیداری که عرض کردم، یک نتیجه کلی می توان استخراج کرد: در تمام عوالم یک جبهه حق، و در مقابل یک جبهه باطل وجود دارد. سپاه حق به پیروی از ذاتی لایزال و قدرتی لایتناهی و سپاه باطل فریفته ابـلیس رجیـم در طول تاریخ پر فرازو نشیب بشر همواره در مقابل یکدیگر قـرار گرفته اند.

نکته مبهمی که برای اذهان نیمه بیدار پیش خواهد آمد این است که چرا خداوند سبحان که دارای قدرت کن فیکون می باشد، پیروان حق را بر ابلیس و ابلیسیان پیروز نمی گرداند؟ در پاسخ به این سوال باید خدمت اذهان نیمه بیدار عرض کنم که باید جواب خود را در علل اختیار انسان  و سیر او الی الکمال وسعادت بشر جستجو کنند که به شرط حیات در عنوان بعدی درج خواهم کرد.

با اینحال خداوند متعال به سبب مهربانی و بخشندگی بندگان خود را در مقابل سپاه شیطان به حال خود وانمیگزارد و بشر را به وسیله کتب آسمانی خود و سیر نبوت مورد هدایت خود قرار می دهد که در فقدان این دو معلوم نبود چه بر سر بشر در این دنیا می آمد!

امِِّا دکترین ابلیس همانطور که بسیار شنیده و دیده اید اغواگری و فریبکاری می باشد. چه بسیار در کتب وروایات خوانده اید که در آخرین مرحله از تکامل آفرینش ابوالبشر حضرت آدم چگونه ابلیس با اغواگری باعث به اصطلاح هبوط نسل بشر گردید در حالی که خود فریفته شده بود (والله خیرالماکرین)

پس برای ابلیس و ابلیسیان واقعه درخت ممنوعه یک واقعه تلخ و شکستی سنگین محسوب می شود زیرا اگر حضرت آدم از فرمان خدا تخطی نمیکردند هیچگاه مکلّف نمی شدند وبرای انسانهای غیر مکلّف سیر الی الکمال دیگر مفهومی ندارد.

امّا ابلیس سرانجام برنامه خود را آغاز می کند و با گزینش قابیل به عنوان اولین همکار خود و فریب او برای به قتل رساندن برادر خود هابیل، چرخ سنگین جریان مرموز کابالیسم و یا به زبانی خودمانی تر قابیلیسم را به گردش در می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد